Porvoonseudun Eläkkeensaajat ry

Yhdistys

Porvoonseudun Eläkkeensaajat ry:n perustava kokous pidettiin 28.3.1977, mutta yhdistys rekisteröitiin vasta 25.11.1977. Olemme yksi Eläkkeensaajat Keskusliiton EKL ry:n 350 jäsenyhdistyksestä. Kuulumme myös Uudenmaan piiri ry:n, olemme yksi sen 34 jäsenyhdistyksestä.

Toiminta

Keskiviikkokerho kokoontuu klo 11.00-13.00 Gammelbackan seurakuntakeskuksessa Viertotie 1.

Kevätkausi alkaa tammikuussa ja päättyy toukokuun lopulla. Syksytoiminta alkaa elokuun puolessa väissä päättyy marraskuun lopulla.

Kerhoon kutsutaan vierailijoita ja asiantuntijoita puhumaan ajankohtaisista aiheista. Pelataan bingoa, lauletaan, kilpailuja, levyraatia tai vainn keskustellaan.

Syksyisin tehdään sokkomatka. Järjestetään muita retkiä ja käymme muiden eläkeläiskerhojen tilaisuuksissa. Käydään eri teattereissa ja konserteissa.

Sääntömääräinen kevätkokous on maaliskuussa ja syyskokous marraskussa, jossa valitaan seuraavan vuoden hallitus.

Muistojuhlassa muistetaan toimintavuoden aikana pois nukkuneita jäseniä.

Ruusujuhla on tasavuosia täyttäneille jäsenilla.

Keväällä on oma kevätjuhla.